• gforce9
    #11
    Egyes országokban más és más lehet az amit engednek és amit nem. Szóval a helyi hatóságoknak, ha engedélyezik a járművet amúgy, akkor nekik kellene írni pontos specifikációt arra, hogy milyen feltételekkel mehet a fedélzeti szoftver. Azután jön a gyártó. Ha el akarja adni az autót, akkor nyilván beépíti a szoftverbe. Amiről a cikk szól csak értelmetlen picsogás. :)

    Egyébként pedig szerintem marhaveszélyes az lcd-ről való irányítás. Mert míg egy kapcsolót, ha megszokja az ember már oda se kell nézni, tapintásra is tudja kapcsolni, addi az LCD-t nézni kell mert kicsit odébb bök az ember már mást aktivál. Kapcsolónál kis hiba a mozdulatban lehet, tapintásra korrigáljuk a mozdulatot. Lcd-n ilyen nincs. Folyamosan le kell nézegetni rá, ha akar valamit az ember. Ez tényleg veszélyesebb mint a kapcsolók.

    Amúgymeg halgatyóval értek egyet. Rosszul vagyok az elektronikával teletömött autótól aminek a szervizelése olyan speciális felszereltséget igényel, hogy lényegében a márkaszervizekhez köti az embert. Ebben az esetben mondjuk a mezei szerelő nem is tudna sokat tenni, mert ugye tökmás elven működik, de egy mai "mezei" autónál is ez a helyzet. A gyártók magukhoz kötik az ügyfeleket és ez nagyon nem jó tendencia.