• Vol Jin
    #30
    Nem megyek bele a részletekbe, de a két forgó rendszer perdületének azonosnak kell lennie. Úgyhogy, ha akarsz egy középső stabil részt, akkor három forgó rendszernek kell lennie, amiből kettő ellentétes irányba forog. Egyrészt értelme sem lenne sok, mert a surlódást, amik a csapáfyakon keletkeznek, holyamatosan le kellene győzni, hogy megmaradjon a forgás. Egyszerűbb az egészet megforgatni úgy ahogy van. ez további problémájat vetne fel, amit mások már kielemeztek. Pályamódosításkor a rendszert le kellene állítani a forgást illetően, mert van olyan is, hogy giroszkóphatás. Fogj egy biciklikereket és forgasd meg! Ezután a tengelyt kimozdítani komoly erőt igényel. Dokkolni egyszerűbb lenne, hogy beáll mögé pár méterre a dokkoló jármű, majd azt is megforgatják, és utána nyílegyenesen forogva bedokkol.