• Cefet
    #73
    Teljesen igazad van, én sem szívesen ülnék ilyen járgányba, de azt hiszem nem fogják megkérdezni, sőt elárulni sem, hogy ilyen "extrája" is van.
    A kérdésedre talán csak a fejlesztők tudnának pontos válasz adni. Én csak tippelni tudok: nem kötelező, de az általad említett okból kifolyólag is erősen ajánlott. Persze vannak műanyag dobozos vezérlők is (ablaktörlő, sziréna, fedélzeti számítógép, komplett műszerfal, stb.), de ezek alacsonyabb rendű, a közlekedés biztonságát nem, vagy alig befolyásoló funkciókért felelnek. Általában a vevő (autógyárak) igénye a döntő, de szinte biztos, hogy a fejlesztő központok szorosan együtt működnek, közösen döntenek ilyen kérdésekben. Amit az adótornyokról írtál, attól szerintem nem kell félni. Ha nagyot tévednék majd kijavítanak, de szerintem hogy egy ilyen blokkolást végre tudjanak hajtani több (tíz)kilowatt teljesítményt kell kisugározni KONCENTRÁLTAN.