• Fefy
    #71
    "Csak energia kérdése."

    Csak biztosan vannak olyan autó típusok, amelyekben már most jobban védik az elektronikát, mint amilyen szinten az olcsóbb modellek valaha is védve lesznek. Kérdés, hogy ekkor milyen energiaszintre legyen beállítva a rendszer. Üssön ki minden kocsit, vagy csak a leggyengébb védelemmel rendelkezőket, esetleg számoljanak egy átlagot. Ha a legjobb védelemre lövik be, akkor a szint alatti autókat teljesen hazavágják -> túlságosan nagy lenne a járulékos kár mértéke, nem alkalmazzák. Ha az átlagra, akkor az átlagosnál rosszabbul teljesítő járművek mennek tönkre, az átlagtól jobbak pedig meg sem érzik (ez sem valami biztató). Ha a leggyengébbekre lövik be, akkor meg kb semmi értelme, mert az átlagos autók is vígan túlélik. Esetleg legyen beállítható menet közben a sugárzási teljesítmény. Nem hiszem, hogy az összes létező autó modell minden ehhez szükséges paramétere meglenne az ezt használó rendőrnek -> találomra belövi a teljesítményt és vagy eltalálja, vagy esetleg tömegkarambolt okoz egy autópályás üldözés esetén.
    Szóval nem hiszem, hogy ezt valaha is alkalmazzák. Max a hadsereg kezd vele valamit.