Csak biztosan vannak olyan autó típusok, amelyekben már most jobban védik az elektronikát, mint amilyen szinten az olcsóbb modellek valaha is védve lesznek. Kérdés, hogy ekkor milyen energiaszintre legyen beállítva a rendszer. Üssön ki minden kocsit, vagy csak a leggyengébb védelemmel rendelkezőket, esetleg számoljanak egy átlagot. Ha a legjobb védelemre lövik be, akkor a szint alatti autókat teljesen hazavágják -> túlságosan nagy lenne a járulékos kár mértéke, nem alkalmazzák. Ha az átlagra, akkor az átlagosnál rosszabbul teljesítő járművek mennek tönkre, az átlagtól jobbak pedig meg sem érzik (ez sem valami biztató). Ha a leggyengébbekre lövik be, akkor meg kb semmi értelme, mert az átlagos autók is vígan túlélik. Esetleg legyen beállítható menet közben a sugárzási teljesítmény. Nem hiszem, hogy az összes létező autó modell minden ehhez szükséges paramétere meglenne az ezt használó rendőrnek -> találomra belövi a teljesítményt és vagy eltalálja, vagy esetleg tömegkarambolt okoz egy autópályás üldözés esetén.
Szóval nem hiszem, hogy ezt valaha is alkalmazzák. Max a hadsereg kezd vele valamit.