Komolytalan#51
Attól hogy megáll a motorvezérlés nem "szorul meg" a szervó. Egyszerűen megszűnik a rásegítés, vagyis nehezebben fordítható a kormány, nyomható a pedál. Azért egyáltalán nem lehetetlen küldetés egyik se, mert pl 1200-as ladában nem volt se szervó kormány, se szervó fék, aztán mégis használták rallyra is, ahol elég sokat kell fékezni is, meg kormányozni is. Nyilván egy jelenlegi átlagautónál kisebb tömeg (950 kg vs 1000-1500 kg), meg keskenyebb gumi (165 vs 185-235), de azért nem reménytelen ügy szervó nélkül vezetni addig, míg félreállsz vele. Mivel ennyit még egy F1-es autóval is meg tudnak csinálni, WTCC-ben meg Michelisz konkrétan szervó nélkül végigment a versenyén, sőt talán pontot is szerzett.
Az autó meg amiben megállt elsősorban régi volt (20 éves) - innen kezdve meg tökmind1 hogy mi, mert 20 év a szabad ég alatt az elektronikának sok idő.