• djw
    #31
    Mint hirdető azt gondolom, hogy nem feltétlenül baj az, ha olcsóbban juthatok hirdetési felülethez. Szerintem ezzel minden hirdető egyet tud érteni.
    Mint hirdetési felület tulajdonos azt gondolom, hogy nem feltétlenül baj az, ha a Google AdSense segítségével pénzt tudok keresni anélkül, hogy végig kéne járjam az összes sarki virágboltost, mozit, cipőboltot, éttermet és a többit. A google ezt elintézi helyettem - és teljesen jogosan ezért pénzt kap.
    Mint tartalomszolgáltató azt gondolom, hogy ha van olyan tartalmam, amit a nép keres a Googleban és amit a nép megoszt a Facebookon, akkor hozzám jönnek a nagy portálok helyett. Hmm... mi ezzel az egésszel a baj?
    Ja, hogy nem lehet millókat elkérni egy nyamvadt bannerért a főoldalon a Sanomának? Pf... hát nem az én problémám, bocs. Ha én fognék bele sírásba, hogy ejj milyen kevesen olvassák az oldalam, ejj milyen keveset keresek vele... hát senkit nem érdekelne. Miért kellene, hogy bárkit is érdekeljen a Sanoma és a többi cég sírása?
    Olyan dolgot kell csinálni, ami eladható és nem az elavult üzleti modellen kell sírni, mint a filmes és zenés jogdíjas bazári majmoknak.