saxus#7
Oszinten szolva van benne racio, bar tenyleg elegge furcsa lepes lenne es hosszu tavon visszanyalhat.
A Microsoft az irodakbol kerult be a koztudatba es otthonra. Ha valaki megnezi az elmult 10 ev marketingjet, fut-fat megtesznek, hogy probalja magat az oltonyos-nyakkendos stilust levetni es felvenni a laza stilust (mellette megtartani minden jol fizeto uzleti dolgot), persze nyilvan ez elegge skizofrem allapotot okozna. Az MS sokak szamara csak a Windowsrol, Officerol, Xboxrol meg a Bingrol ismeros, de emellett van nagyon-nagyon-nagyon sok mas termeke, pl. ugyviteli rendszer, projekt menedzsment, cloud szolgaltatasok, stb. ami szeles korben nem ismert. Ebbol a szempontbol jot tenne egy kis profiltisztitas vagy szetvalasztas.
Mas kerdes, hogy ez pont az ellentetje annak, amit az MS csinal, hogy megprobal mindent integralni minden termekevel (es ez az integracio eddig is az erosege volt).