World Rally Chamionship 4 PC verzió
  • alma2
    #182
    A mondokam elejen megmlitem engem csak a vezetesi elmeny erdekel leginkabb es, hogy ne hanyjam el magam kulcsinre egy jatektol. Az, hogy megnyered es nem bontanak pezsgot neked (valami hasonlot hianyoltak a f1 2015-ben) az nem erdekel. Itt amugy megvan, ha valaki erre gerejed. A nomalisan karrier is.

    Ez az elso wrc (az elmult 6-bol) amibol nem kell becsukni a szemem vezetes kozben, mert annyira undorito az egesz. Itt az osszkep szep menet kozben, de a lenti osszehasonlito videobol is kiderul. Persze a kocsik harom poligonbol allnak stb stb. De az osszkep vezetes kozben teljesen elfogadhato. A palyak kelloen valtozatosak izgalmasak, orommel tekint oldalra is az ember. (nem ugy mint a wrc4-ben, hogy volt pofajuk egy az egyben bizonyos kanyar kombinaciokat betenni mindenhova) Vagyis ezekben messze veri az elozo reszeket, hatalmasat lepett ebben elore. Azt olvastam valos szakaszok is vannak benne, bar lehet csak az ss reszek ezek. Itt mar vannak jellegzetes tajkepek, amihez konnyu kotni hol is vagyunk es mi is fog kovetkezni.

    Nem szabad elfelejteni ez egy arkad jatek, nem ugy mint pl a (forza horizon 3 ami egy ocskaszar szupermario kart, szebb kontosben.)
    Vagyis nem evez egy ligaban a dirt rallyval sem. Az osszes ut, olyan mintha verseny elott atmentek volna rajta utgyaluval, vagyis tukorsima gyakorlatilag. Mar nem betegesen szeles az osszes palya, mint az elozo reszben, de azert meg igyis nehol szeles a legtobb esetben.
    Az ffb ocska, szinte semmilyen visszajelzes nem jon az utrol. Illetve nem is ertem mit akar jelezni, ezert jol tekertem, hogy ne rontsa az osszkepet. Az ut viszonyoknak semmilyen hatasa nincs a kocsira, persze ugraton kikonnyul, de az, hogy belemegy a kerek az utszeli arokba, es megfogja, a hatulja kikonnyul egy emelkedon, ezert teljesen maskepp viselkedik leejton stb ezeket teljesen el kell felejteni. Vagyis nem dirt rally, nem is rbr es itt a legnagyobb hatranya, nincs benne igazan kihivas. Ha az uton tudod tartani, nincs is ami letereljen, ledobjon rola, konnyeden vegigersz. Ma mar az arkad jatek nem azt jelenti mint 10 eve, amikor 200 rol egy masodperc alatt 0-ra fekeztel, lasd dirt 3, szoval a kocsi a terpviszonykrol fuggetlenul csuszkal jobbra balra, (persze maskepp a tarmac, gravel stb feluleteken) meg a betonon is jobban mint a dirt rally, csak nincs mihez kotni, foleg nem a valos erzeshez.
    Begig lehet csuszkalgatni a palyakat, egy darabig izgalmas, de kihivas hijan nekem hamar unalomba fog fulladni.
    Egy dirt rally utan uncsi, nem is ereznem vetelytarsnak, de az osszes elozo reszere, (bar azokkal igen keveset jatszottam a fenti okokbol, )szerintem koroket ver ra.
    Aki a kihivasokat a szinte millimeter pontos vezetest varja, a minden pillanatban a megfelelo reagalast az utviszonyokra varja, amit a dirt rallyban megkap, az nagyot fog csalodni.
    Aki a konnyu csuszkalast, vegre valtozatos es szep terepen, hogy erezze o a kiraly, az megtalalja ebben.

    Technikai teren, annyi problemam volt, hogy be volt dugva a kulon kezifekem, amit persze nem lat, de igy a kormanyomat sem latta... Kenytelen voltam kihuzni a kezifeket, hogy mehessek kormannyal.
    A szokasos dolgokat lehet ebben is allitani mint az elozo reszeben.
    A mitfahrer az gyalazat, gyakorlatilag szavak vannak felveve, borzaszto hangsulyozassal, majd azok vannak bevagva eppen amikor kell. Egy dirt utan igazi halal ezt hallgatni.
    Illetva, valahogy a palyak minosege sem teljesen egyforma szreintem, mintha kulon ember csinalta volna mondjuk kinat, meg angliat, elso pillanatra erzi az ember.


    A youtube viedokbol valoban, nem jon at sok minden de erre ott a steam, ahol aztan igen sokan vaskosan kifejtettek a velemenyuket, ha kelloen sokat elolvasol azert ossze lehet rakni mire szamitson az ember.

    Utoljára szerkesztette: alma2, 2016.10.12. 18:26:58