• Cefet
    #77
    Tökéletesen tisztában vagyok a problémával, amit Te kéretlenül is belemagyaráztál a kommentembe, ami egészen másról szólt. Ezért én is a figyelmedbe ajánlanék valamit: ha nem veszik el ezeket az autókat a használóiktól erőnek erejével, hanem esetleg az igényeknek megfelelően gyártásban tartják, esetleg fejlesztik is, akkor esetleg járműpark fokozatos fejlődésével lépést tudott volna tartani a töltő (villamos) hálózat fejlődése is. Erre jó néhány év rendelkezésre állt volna. Sokat olvasgattam a lítium-levegő akkuk után keresgélve, és már most azt tervezgetik néhányan (cégek), hogy a kocsikból "kiöregedő" 50-100 kWh-s akkukat hogyan tudnák a megújuló energiák segítségével a fogyasztási csúcsidőszakok simítására felhasználni. Pedig még az sem biztos, hogy lesz-e működőképes kereskedelmi verzió ebből az akkuból...