Lichdom the Sixth Age of Roth
-
nxs #22 Nulla interakció - pipa,tényleg nincsen.
Loot/XP - Loot van. H&S rendszer,random loot lényekből,"ládákból" (a sárga szarok a plafonon...elbaszott megoldás). Hagyományos XP csík nincsen de "base statokara" (fire/ice/lightning/stb) oszthatsz pontot ha eleget használtad a megadott módon.
Rpg/H&S - 100% hack n slash,csak más köntösben...a spelljeid jelentik a geared,a lootjaidból élsz.
Wedge szerintem adj neki még egy esélyt,ha lenyomtad az első story bosst (a nagy melákot a furkós bottal),és még mindig úgy érzed ebben nincsen potenciál,akkor nem firtatom :)
+ Brutál spellcrafting rendszer...de tényleg...dot/cc/aoe/pure dmg,minden mixelhető,mindennel. Blinkre külön érdemes odafigyelni.
+ Taktikus harcrendszer. Stratégia nélkül megesznek a komolyabb bossok/midbossok
+ Gyönyörű és gyors (2130 / 4GB / 750TI sose ment 30fps alá plafon setuppal)
+ Van benne kihívás,nincsen easy mode,vagy észre se vettem,de a normál az átlag játékok "hard" fokozatát adja :)
- Story (komolyan...npc plz)
- Lomha karakter,zéró lehetőség a skilles fps heroknak.
- Karakterlap / Inventory teljes hiánya. Hol vannak a statok!?
- Cső map érzés / a szabadság teljes hiánya.
A játék jó,a rendszer működik és szórakoztat de semmiféleképpen nem egy komoly RPG/H&S,inkább olyan mint egy mini game csodás grafikával. Van nekünk Borderlands 2 ami ebben a kategóriában szimplán zseniális,és ha már fantasy a Hexenből sokat tanulhatnának még a fejlesztők.
Szvsz : 6/10
Az innováció miatt nálam átlag felett teljesített,bármennyire is ismétlődő a harc. Ha nem kaszálják el a stúdiót talán következőnek a POE-t mixelik össze Komoly Sámuellel. (ez persze csak ilyen hiú lányos ábránd :) )