Lichdom the Sixth Age of Roth
  • Árnyvadász
    #16
    Elsőre nagyon furcsa volt, de aztán ahogy kezdtem ráérezni sokkal jobb véleménnyel lettem. Nagyon leegyszerűsítve egy ügyességi játék ez.

    Tűz és jégvarázslatokat lehet használni. Van a területre ható, a célzott és a pajzs, meg egy lassított elmozgás, ami egyben egy varázslatot is létrehoz közben, ez is szintén területre hat. Ezeket kell kombinálni és a leölt ellenfelekből aszerint, hogyan öltem meg, kis lélekpontokat kaptam, amiből újabb és erősebb varázslatokat tudtam létrehozni. Ez lenne a craft rendszer.

    Itt meg kell adni, hogy jég vagy tűz irányba megyek. Majd ezután hozzáadom az ellenfelekből kiesett varázslatesszenciát és utána még egy komponenst, amivel azt érem el, melyik típusú varázserőm fejlődjön amikor ezt a varászlatot el fogom sütni.

    Persze még lehet kombinálni, csak mivel ez még egy teszt verzió, ezért erre lehetőség nincsen.

    Irányítás annyiból áll, hogy a bal egér gomb a pajzs varázslat, de ezt időzíteni kell az ellenfél támadásához, egyébként hatástalan marad. A jobb egérgomb a távolsági támadás, ha meg mind a kettőt lenyomva tartottam, akkor területre lehet egy viszonylag nagy rádiuszú sugárban támadni. Minél tovább nyomtam le az egérgombot, annál nagyobb volt a varászlat hatóereje.

    Szörnyekből ezekkel találkoztam: buzogányos zombi, rövid kardos-pajzsos harcos, zombi ork harcos szintén karddal de ez hosszú karddal jön és zombi íjász, meg valami szellem szerűség, ami távolra is támad és teleportál is a térben.

    A pálya elhagyott rom, illetve katakomba egyelőre, de baromi nagy. Mentem rajta vagy egy órát, de nem értem a végére. Látványos, de ami igazán látványos azok a varázslások és a harcok közbeni effektek meg belassítási effektek. Azok nagyon ott vannak. Egyébként meg gyakorlatilag egy csőben mentem végig, bár itt ott voltak elágazások, de alapvetően egy kijelölt irány van.

    Eléggé optimalizálatlan, hiányzik még egy csomó minden, de alapjában véve az ötlet és a megvalósítás kellemes és fogjuk rá egyedi. A mentési rendszere olyasmi, mint a Dark Souls játéknak, tehát időnként vannak pontok, kék fáklyáknak nevezném, és ha azt elértem akkor ott ment egyet és ha esetleg meghaltam (jó párszor azt meg kell hagyni), akkor ide tett vissza. Persze elég szívatós, mert ilyenkor megint le kell győzni az addig leölt ellenfeleket.

    Kicsit sokat tölt, pedig ssd meghajtóra tettem, de ha azt nézem mekkora a pályaméret ami egybefüggő, akkor azt mondom, ám legyen.

    Van valami sztori is, de mivel szinkron nincs nem igazán volt kedvem olvasgatni, meg nézni a néma "párbeszédeket", de nem hinném, hogy sokat vesztettem vele.

    Kezdetnek ez nem rossz. Majd holnap folytatom. Azt mindenképpen szeretném, ha a tűz és jég osztályon felül lennének még varázslatok, mert ez a kettő kevés. A craft rendszer az tetszik, kicsit olyan az egész, mint egy Diablo játékban, hogy egyre jobb dolgok esnek amiket kombinálni lehet, de az egészben az a tuti, hogy olyan komponenseket dob, amilyen az éppen használt varázslat. Tehát, ha úgy nyírtam ki az ellenfelet, hogy a pajzsot használtam, akkor az azt erősítő komponens esik ki vagy léleknek is mondhatom, ha már úgy hivatkoztam rá az írásom elején.

    Esetleg ha van kérdés akkor jöhet, aztán válaszolok rá.