Space Engineers

Katt a képre
  • RJoco
    #7406
    Lehet, hogy ez tényleg nem neked való.
    De, ha érdekel, akkor nem feltétlen kell feladni.
    Első körben nézelődj a HUD-on.
    Nagyon sok infó van rajta.
    Pl, hogy mivel tudod kapcsolni a futóművet, konnektorokat (bal felső sarokban volt), így nem kell a toolbar-ra rakni. A vezérlő panelon be kell állítani, hogy automatikusan kapcsoljon vagy ne (futómű).
    A jobb alsó sarokban pedig azt láthattad volna, hogy az a két szem akku, amit a gépen láttam, nem bírja el a hajtóműveket. Gondolom wikin nem néztél utána az energiaigénynek, így most több napi farmolásod veszett kárba.
    Amúgy 100%-ra volt terhelve az energiarendszer, míg hajtóműcsóva meg alig volt valami. Amúgy a hajtómű sebzése is kikapcsolható. Kezdőként előnyös, tekintve, hogy nem nézed a wikit, így nem tudod, hogy milyen messze lehet építeni a hajtómű mögött, hogy az ne sebezzen.
    Szerintem itt megint egy bug lehetett vagy nagyon a határon egyensúlyozott a hajó, hogy lebegni tudott kevés energiával.
    Elindulni meg azért indulhatott el, mert fix nyomatékot állítottál be a hajtóműnek. És azért oda is juttatott valami kis energiát. A fix nyomaték miatt viszont állandó gyorsulása volt.
    Itt nincs bolygó körüli pálya, csak egyenes. Mivel a bolygó gömb alakú, ezért a hajó elkezd emelkedni, ahogy halad egyenesen.

    Érdemes lenne megpróbálnod kis hajóval kezdeni. Sokkal kevesebb komponens kell hozzá, így nem fáj annyira, ha összetörik.
    Egy kis vadászra elég két-két nagy hajtómű, melyek felfele és előre hajtják és 2-2 minden egyéb irányban. Illetve hátrafele érdemes 4-et tenni, mert ezzel kell tudnod megállni is.
    2 girót rá, ha túl érzékeny, akkor még mindig kikapcsolhatod az egyiket. Viszont, ha haladási iránnyal szembe fordulsz, akkor a két nagy hajtómű olyan gyorsan állítja meg a hajót, ahogy felgyorsította.
    Lefele irányuló hajtóműből elég egy is. De érdemes rárakni, erősebb, mintha megvárnád, míg a gravitáció lassítja le a felfele mozgásod.