• Komolytalan
    #23
    Amúgy ez a robotautósdi jelenleg halva született ötlet. Az okok:
    - Plusz költséggel jár. Magánautóban az ember csak azt venné észre, hogy plusz fogyasztás, plusz légellenállás, mínusz rakodóhely. Persze lehet álmodozni, hogy a 4 xeon alapú szervert, ami jelenleg a kugli ótóban van majd berakják egy chipbe, csak addig ne vegyünk levegőt, amíg az évenkénti 3% teljesítmény növekedéssel ami jelenleg jellemző ezt elérik. Addig maradna egy bekapcsolt klímányi plusz fogyasztás, ami minimum 0.5-1 liter/100 km, meg maradna egy - pár 100 liter a csomagtartóból. Ennyiért meg az ember inkább vezet.
    - Céges autóba (taxi, teherautó) már lenne értelme a dolognak, ha nem kellene sofőrt fizetni. De ez esetben kié lenne a felelősség, ha balesetet okozna? Az hogy ez ritkán történik meg egy dolog, de a statisztika egy kalap szart se ér, ha arról van szó, hogy megölt egy embert, és ülnie kellene 5-10 évet. Ez esetben nem lehet egy szervert a börtönbe rakni. Hiába hibázik keveset, amikor hibázik kell egy felelősséget vállaló EMBER. Vagyis szükséges lenne minden autóba egy-egy felelősségvállaló majom - aki jelenleg is benne ül a kugli ótóban pl - akinek ugyanúgy kell fizetést adni mint a sofőrnek, innen kezdve meg itt is marad a plusz költség.

    Szóval persze, technológiailag ügyesek vagytok Mr kugli, csak éppen a találmányotok sz.rt se ér. Mert nem a tecnhológián, hanem a felelősség kérdésén bukik el.