• halgatyó
    #15
    Ha az emberéletek megmentése lenne a cél, akkor már régen minden autóban kellene lennie éjjellátó berendezésnek, amely nem vakítható a szembejövő által, és a ködben is lát. Ezzel rengeteg ember (köztük sok idióta barom lámpanélküli részeg biciklis) életét lehetne megmenteni. Egy ilyen éjjellátó felépítése kb. egy átlagos fényképezőgép (kb. 30ezer Ft) plussz egy kisebb teljesítményű laptop (kb 80 ezer Ft) árából megvalósítható lenne, a szükséges sorozatnagyságot biztosítaná az Európában futó kb. 100 millió autó.

    Nagy üzlet is lehetne a gyártóknak.

    Vagy lehetne megoldani, hogy az autók kommunikáljanak egymással, megelőzve az előzés közbeni frontális ütközéseket. Vagy akár ha az egyik autó vezetője kátyút vagy jeges foltot lát az úton, erre automatikusan felhívhatná a többiek figyelmét, EHHEZ NEM KELL ROBOT VEZETŐ, CSAK EGY KIVETÍTŐS KIJELZŐ, az autót vezető EMBER feladata a döntés.

    Azért, mert egy szlovák ribanc kinyírt 4 embert, meg egy cigánybűnöző galeri karambolozott a 6-oson, nem kell a többi embert olyan autóba kényszeríteni, amit bármikor lelassíthat valamilyik hülyebarom 30-ra csak mert épp olyanja van...
    Mint amikor példáulk az M6 elkészült Dunaújvárosig, a régi 6-osra végig kitették a 60-as táblákat INDOKOLATLANUL!!! Csak azért, hogy a fizetős autópályára tereljék az autósokat a szándékos lelassítással. Vagy a 2-es utat átnevezték (FIZETŐS hogy rohadjanak meg) autópályává, de a 90-es sebességkorlátozást (amely egy indokolatlan gyaláztmocsokság) meghagyták.

    Ilyen férgek kezébe kerüljön az az eszköz, amely eddig a mozgási szabadság egyetlen IGAZI ZÁLOGA VOLT?