kvp#67
Szerintem ahhoz, hogy ez gazdasagos es az emberek altal hasznalt legyen, erdemes lenne:
-akkora meretben megepiteni, hogy beferjenek a szabvany kontenerek
-fel tudjanak allni es jarkalni az utasok, mint egy vonaton
-vagy tenyleg a fold ala, vagy atlatszo csobe helyezni
-a csoveket akkorara kesziteni, hogy a jarmubol kiszallo utasok elferjenek a jarmu es a fal kozott (a jarmuvekre pedig befele nyilo ajtok kerulnenek, mint a repulokre)
-biztonsagi megoldasokat telepiteni: amennyiben egy jarmu leer a cso aljara (tehat megall valami miatt), akkor biztonsagi szelepeket nyitna ki amik legkori nyomas ala helyeznek a csovet es minden csodarabban lenne egy legmentesen lezart es csak egyszer nyithato veszkijarat (lasd aluminium sorosdobozok nyitasa)
-a kompresszort en lecserelnem egy sima ram kompresszorra, tehat a jarmu mozgasi energiaja es orranak kialakitasa suritene a ritkitott legkort a jarmu ala felfuggesztesnek (kis sebessegnel pedig gumikerekeken gurulna/allna), igy a jarmube nem kellene jelentos energiaforras, csak a palyat kellene meghajtnai (a linearis motort)
A fenti modositasok mellett a rendszer relativ energiaigenye tovabb csokkenne, bar a jarmuvek nagyobbak lennenek, tehat kisebb lenne a hasznos tomeg, viszont sokkal biztonsagosabbnak erezne mindenki es lehetne teherszallitasra is hasznalni. A csobol kierve pedig sima linearis motoros agv-kent viselkednenek a jarmuvek, tehat a palyaudvarokat meg lehetne epiteni a mar ismert modokon.