kvp#19
"Ha azonos vagy változó könyvtárstruktúrákból jön a cucc, akkor már csak konkrét reklámra lehet szűrni."
Pontosan! Ezt lehet megfejeleni azzal, hogy session alapu az osszes url, tehat minden user egyedi url-eket kap mindenhez, amikhez a szerver rendeli hozza a tartalmat. Ilyenkor csak 1 url van es a ? mogotti reszben levo kod a tartalmak azonositoja. Viszont a tartalmakhoz minden user, minden login soran mas kodot kap, igy hiaba blokkol egy hexa kodot, a kovetkezo login soran lehet hogy ugyanaz a reklam mas kodon jon, viszont a blokkoltra tartalom kerul. Innentol mar nem lehet semmilyen epeszu modon az url es a post adatok alapjan szurni a file-okat. Videok eseten meg lekuldeskor egy stream-be lehet rakni a reklamot es a tartalmat, igy ha nem tolti le es nezi meg a reklamot, nem kapja meg a tartalmat sem. A google is erre kezd atallni a youtube-os videos reklamoknal, bar egyelore meg kijatszato modon. De a technologiajuk megvan.