Detroit, Motorcity friss köntösben
-
Srep #153 Próbálok válaszolni mindenre sorban. Pont most irta a készitő hogy február 4. én jön a következő béta frissités.
Lehet komoly felvásárlások nélkül és egyéb komoly pénzügyi lépések nélkül is haladni. Még a gyártás is kiadható az Mi-nek.
Easyben könyebb a játék, mert nem olyan magasak a szállitási költségek és a gyárak üzemeltetési és épitési költségei is jobbak a vásárlók száma meg magasabb.
Csillagok: az első verzióhoz képest sokat változott, mert mostmár látható, hogy egy autód, az adott kategóriában mit tud, és mi az elvárás. Elég lehet a másfél csillag is, ha egy csillagos az "elvárása" a vásárlóknak. Viszont, van ami nem csak a jármü tipusán múlik, hanem, hogy melyik "néprétegnek" akarod eladni. (Remélem jól rémlik, de pl a luxus és a tartosság ilyen).
Kutatóknak szerintem akkor adj pénzt amikor bőven van már és nagyon kellenek a pontok. Alapból olcsóbb és jobban lehet fejlődni (a jelenlegi patchben), úgy ha folyamatosan fejlesztesz valamit. Mivel, ha fejlesztesz egy motort, sokévig elhúzva lassú fejlesztéssel akkor bele kerül kb egy év alatt két millió dollárba, amig ha a fejlesztőknek adsz csak pénzt az akár HAVI egymilliódba is kerülhet. VISZONT!!!! Akkor, ha le kell dolgoznod rövid idő alatt a lemaradásod (1900 as indulással ez nem releváns, 1980 as al viszont nagyon az lehet) akkor mind az alkatrész fejlesztése mint a kutatók plusz pénze kellhet.
Új autó: Vannak az autónak csillagai pontjai, nevezzük aminek akarjuk amit pl a modify-ben láthatsz, ahogy öregszik ezek esnek (ha csak folyamatosan nem fejlesztesz utána a modify-ben). VISZONT egy idő után ez horror pénzt fog felemészteni, igy olcsóbb akár egy új modell évest kiadni (régi alkatrészekket is újra tervezni és azokkal összerakni) és a modellt is ezzel összerakni. Vagy újat tervezni. Viszont, ha jött újabb karosszéria arra úgy emlékszem, hogy érdemes szintén váltani, mert pl korszakban (nem tuti, csak emlék) több pontot ad egy két dologra. Van olyan ami lehet hátrányos, pl kisebb a truckoknál azonos méret mellett a raktér (de ez ellen súlyozható).
Ird azt is le melyik évben játszol, mert a 27.000 környéke az erősen 80-as 90-es évek kb. 10 millió jól hangzik, de inkább a gyárépitésekhez érdemes, illetve a fejlesztésekhez hasonlitani. Pl a 10 millió 12 hónappal már egész kellemes pénz, kivétel ha 600 milliós a gyárbővités, vagy vétel. Mert akkor elmehet 5 éves profit. Vagy ha egyszerre kell 5-10 tipust fejújitani. Arra azért érdemes figyelni, hogy inkább túltermelésed legyen, de szolgálj ki mindenkit és ragadjon rád 100 autó (havonta 100 gyártásnál 10 darabnál ne több), de inkább emelj árat és igy maximalizáld a profitod, ha csak nem akarsz tömegben sokat eladni akkor meg a gyártásod emeld. Továbbra is áll az arányban a kb beker szorozva 2-3 al árazás (amit ajánl a fölé szoktam menni).
Remélem mindenre válaszoltam.