• Stanlee
    #10
    Én nagyon örülnék annak, ha hamar és széles körben elérhető lenne ez a szemüveg. Ahogy az informatikusoknak a távoli asztali elérés egy nagy segítség, vannak iparágak, amiben egy ilyen szemüveg is nagy költségmegtakarítást érhet el. Én pl. erőmű beüzemeléssel foglalkozom, és amikor a kezelő személyzet csak annyit mond hogy nem megy, pirosan villog, és nem tudja mi a baj, meg nem nyúltunk semmihez, akkor jó lenne egy ilyen szemüveg, felteszi a delikvens, én látom amit ő lát, hallom is, és online meg tudom neki mondani, hogy mit csináljon, nem vagyok arra utalva, hogy milyen a képessége elmagyarázni az adott hibát, mi az amit nem mond el. Sok utazási költséget és felesleges állásidőt spórolhat meg egy ilyen eszköz. Az utazási időről nem is beszélve. Az irodából legalább 3-4 üzemet tudnék támogatni, míg így élesben csak egyet, és max. telefonon próbálom kihámozni a részletinformációkból hogy mi is a pontos helyzet.