thecrew.jpg
  • COL_Bratt_Shaw
    #11836
    Van meg valami a januari patch notes-ban, ami erdekelhet par embert. Eddig, a honapvegi summitban aki arany ermet szerzett, 50% eselye volt az exclusive jarmu megszerzesere. (ezustnel 10%, bronznal 5%!?) Mostantol viszont minden selejtezon szerzett eremmel (akarmilyen) 5%-al novelheted az eselyed. Magyarul ha 5 selejtezon szerzel ermet, az 25%-ot dob hozza a honapvegi eredmenyedhez, igy ha ezustel vegeznel, akkor ezesetben 10+25% hogy gazdagabb leszel a fodijal. Arany eseteben pedig 50+25=75% :D Platinat tovabbra is garantalt nyeremennyel jutalmazzak.

    #11823
    Nekem se jon be, nagyon arkados lett. El tudok vezeni barmit, de nem olyan elvezetes mint wr elott volt, szoval remelem jofele lesz a patch.
    Most olyan mintha motorcsonakot vezetnek, az auto orra pihekonnyu, jobbra balra csuszkal egyenesbe is sokszor, tapadas pedig csak egy mareknyi autonal erezheto, a tobbivel csak kanyargok erzesre. Wr elott az ffb is nagyon jo volt, kajak atjott a kormanyon, ahogy az auto tapadt a kanyarban.
    En egyedul kormanyszoget allitok, minden mas alapon van, a fek/gaz linearitasat, ffb-t kiveve.

    #11815
    Ha idorol van szo motorok dominalnak, legfokepp ha kormannyal jatszol, mert billentyuzetnel ill. tamogatott kontrollernel a (steering limiter) miatt lehetetlen sebessegvesztes nelkul elesebb kanyarokat venni. Kocsik kozul P-ben a Huayra, ill. Lotus Exige, mig C-ben a Ferrari 458 a tuti. [motornal P(ninja) C(bmw 1000)] Amugy ha nem a masodpercekrol szol a dolog, akkor egesz versenykepes lett a legtobb vas, szoval vezetesi stilustol fuggo lehet az idealis vas kivalsztasa. Egyedul azok a vasak gyengek ahol tulsagosan kiporog a kerek, ami neha csak hc-ben erhezheto erosebben. Sok autonal kanyar kijaratoknal 15-20% folotti gazadasnal mar tapadast, ill. idot vesztesz.