status.playstation.comgamefaqs ps4PSN IDs


NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
A warezzal kapcsolatos minden hozzászólás törölve lesz!


SG.hu Discord
  • Zóanagyvarázsló
    #119781
    Tudnék mondani én is példákat, Wizardry 8, King's Bounty: TL és AP (bár ezekben nincs respawn), Jagged Alliance 2 (más persze, de lehet húzni a végtelenségig, ha fölösleges is), de az az igazság, hogy a legjobb harcrendszerekkel is össze tud jönni túl sok ismétlödés. Az FF12-ben is a vadászatok az érdekesek, nem a mobok, az FF7-ben is a matériarendszer és a superbossok, de az átlagsenkik ellen gyopárság. (Az FF7 esetében a matériapakolgatás fárasztóbb, mint maga a grind, brutálisan mocsok a kezelöfelület, egérért kiált. Persze a föszálon végig lehet nyargalni enélkül is.)

    Nyilván minél jobb és változatosabb egy rendszer, annál tovább könnyü kitartani. Egy Bayonettában is élveztem akár órákon át próbálkozni ugyanazzal a kihívással. Ezzel szemben a HZD-s bullet sponge-örület gyorsan halálra untatott, és ha már OW, a világ csak azért kell, hogy elférjen a sok sokcsilliárd HP-s dög.

    Jó, izgalmas világ jöhet, fasza harcrendszer szintén, idörablás (azaz életrablás) már kevésbé.