• sanyicks
    #51
    Már megint csak szövegelsz, gondolkodás nélkül. A fejjel lefelé döntés csak egy extrém példa volt, csak annak szemléltetésére hogy a gép testének nagy sebességgel csapódó levegő kizárólag az állásszögtől függ, nem a bedöntéstől. 40 fokos állásszög az 40 fokos állászög lesz 0 fokos döntéssel, +/-90-el, 45,432312 foknál és 180 foknál is.

    Az a "pici" döntés az mint írtam 110 fok is volt (remélem ezt el tudod képzelni), de egy átlagos repülésnél is megvolt a 60-80 fok.
    megint csak olvasni kéne De már a lenti idézetben is le lett írva.

    "Ha megfordítod a gépet úgy ahogy rajzoltad, mindkettő kb. azonos irányba fog nézni, és az STS-t gyorsítani fogja lefelé. Így a gép kevésbé fog lassulni, és a terhelés is a védtelen részre fog áttevődni." már ez is egy nevetséges felvetés, még ha ebben az esetben elméletről is lenne szó, alapvető logikai bukvenc van benne. Pont hogy sokkal jobban lassulna mert hirtelen ereszkedne a sűrűbb légkörbe, majd elégne...

    STS belépés szemléltetése Bár csak szimulátor, de nem áll messze a valóságtól. (3 részre van osztva)