• mcganyol
    #45
    Az hogy neked negatív tapasztalatod van a statisztikákkal (uram bocsá' nem is érted őket) nem jelenti azt, hogy rosszak.
    A vonatot most nem is értem minek keverted hirtelen ide, eddig repülő vs közútról volt szó.
    Kicsit (mondjuk 3 percet) ha hajlandó vagy gondolkozni akkor tedd félre a lőzungjaidat és gondolkozzál el a következőn:
    utasok száma * megtett kilométerek / halottak száma képletből tudod kiszámolni, hogy ha te egyik vagy másik közlekedési módot választod, mekkora eséllyel fogsz elpatkolni. Igen persze innentől jönnek a statisztikai kimutatás okosságai (amiről beszéltél) hogy te vagy e a hibás vagy a másik, hogy télen mennyi (csúszós út) meg nyáron mennyi, meg a 10évesnél öregebb autók között mennyi stbstbstb.
    DE a lényegen nem változtat:
    utasok száma * megtett kilométerek / halottak száma a te túlélési arányod kilométerenként.
    Ezeknek a számoknak a meghamisítása a repülőgép lobby által (ahogy Te hívod) igencsak macerás!
    1, lezuhant gépeket és meghalt embereket kéne a légiközlekedésben eltitkolni és/vagy
    2, meghamisítani (növelni) a ksh adatokat a közúti balesetekben elhunytakról
    és/vagy
    3, a megtett utaskm-ek számát hamisítani egyik vagy másik kimutatásban

    Megnyugtatlak, a légi közlekedés nagyságrenddel biztonságosabb mint az autókázás vagy a buszozás.
    Most lehet - ha akarsz - arról is beszélni hogy a vonat esetleg még biztonságosabb-e.

    De persze az is lehet hogy az elemegyógyból írok, vagy a repülős lobby fizette hogy ezt ide beírjam. Ha neked úgy könnyebb.