train_fever_banners6z8g.jpg
Urban Games: Train Fever
  • Austin Bailey
    #125
    de nem kell egyirányú út, meg útfajták sem. Ha a vasútnál eljutottak addig, hogy vágányokból épüljön fel, akkor az útnál miért nem jutnak el addig, hogy sávokból épüljön fel? Egyvalami kell. Forgalmi sáv. Legyen mondjuk forgalmi sáv, buszsáv, parkoló sáv, kerékpáros sáv, meg fasoros növényes sáv/térkitöltő zóna, illetve járda mint sáv, vagy térkitöltő zóna, ez utóbbi kettőre lehetne térbútorokat vagy mondjuk a buszmegállót metrólejáratot pakolni. Ha egy sáv mellé behúzol egy másik azonos irányút, akkor megjelenik a szaggatott volna, ha ellentétes irányút, akkor meg a záróvonal. (vagy mondjuk lehet úgy variálni, hogy szaggatott vonal, de ha már valamelyik oldalra húzol egy harmadik sávot, akkor átalakul záróvonalra.) Ha osztott pályás utat akarsz, akkor behúzol közé egy növénysávot, vagy távolabbra teszed. Ha egy sáv mellett egy másik sáv nem teljes hosszúságában tart, akkor úgy beleköti, mint egy gyorsító vagy lassító sávot. A kereszteződéseknél meg összekötögeted menetirány szerint a bemeneti-kimeneti sávokat. A sávok között kimaradó kicsi részeket a program automatikusan kitöltené aszfalttal. Ki lenne találva, hogy a különböző típusú sávok keresztezése vizuálisan hogyan nézzen ki, amivel készen van a zebra, a kerékpáros átkelő meg minden ilyesmi. A lámpákat elhelyezed a kereszteződésekben ugyanúgy, ahogy a vasútnál. Ha a sávokat lehet fel-le emelgetni, akkor a gyalogos sáv lenyomva a föld alá az aluljáró, felemelve a felüljáró, a kerék kerékpáros sáv ugyanez csak rámpával és nem lépcsővel. (ha egy gyalogos járda fölött van egy másik ami tehát vagy aluljáró, vagy felüljáró, akkor lehet oda rakni liftet), és ezzel lényegében mindent meg lehet csinálni amit az úthálózat tud. Az autópályától kezdve a sétálóutcán át mindent.
    Utoljára szerkesztette: Austin Bailey, 2014.08.08. 17:02:10