
Urban Games: Train Fever
-
Austin Bailey #118 nekem az vele a bajom, hogy nem igazánszakítottak azokkal a kialakult transport tycoonos hagyományokkal, amik megkötik a játékot.
1, a mozdony meg a szerelvény még mindig egyben van, nem lehet szétválasztani, ezzel egy jó adag logisztikai stratégiai aspektus bukik.
2, ebből az is következik, hogy a vonatoknak van elejük és végük, amitől kialakul az a kínos helyzet, hogy videón szereplő SBB Roter Pfeil motorvonat álló helyzetben megfordul (az áramszerdőn lehet látni), holott ennek a vonatnak mind a két oldalán van vezetőfülke
3, a vasútállomás még mindig egy egyben lerakható valami, amit nem lehet fejleszteni, bővíteni stb és nem is szabható testre.. Ezt úgy kellene valahogy megcsinálni, mint az új Sim Cityben a nem zonális épületeket, hogy mindenféle új elemmel bővíthető legyen.
4, utak és villamos. A villamos eddig minden játékban amit láttam elképesztően primitív volt. (még a legjobb a CiM 2-ben), mert csak az úttestre lehet rakni, az utakat meg nem lehet testre szabni (például, hogy hány sáv merre menjen, hogy legyen parkolósáv, fasor, virágágyás villamossín stb) és így a villamos nem független rendszer, és azért nem lehet neki fejvégállomást csinálni, mert nem mehet szembe a forgalommal. Jelen esetben még egyvágányú szakaszt sem lehet csinálni.
5, TT-s öröskég az, hogy a vasút szabad vezetéséhez képest az út jóval kötöttebb. Pedig tök jó lenne, ha lehetne csinálini nagy spagetti autópálya-csomópontokat is.