• TomecK
    #10
    Én nem tudom, hogy az utolsó 3 hozzászóló tud-e olvasni, de magnumnak igazat kell adnom a dologban. Én pl. utálom ha fiktív autómárkák vannak játékokban. Nálam az instant majdnem bukás, egy kivétel volt a split second. De ha a battlefield vagy a CS szériákban olyan nevű fegyverek meg modellek lennének mint. pl. a Serious Sam-be vagy a Quake 4 -be, vagy esetleg Doom 3- ba, szerintem tökön szúrnám és, halálra röhögném magam egyszerre.

    Valljuk be, az ha Real terméknevek vannak egy játékban, az nagyon is segíti a játék eladhatóságát, és ami a fő az élvezhetőségét.

    Szefmester: "Aha mert egy átlagos CODos hülyegyerek a 15-18 évével majd pont olyan fegyvereket akar venni... Egy nyomozónak több esze is lehetne azért..."

    Na te megint bebizonyítottad, hogy olvasni/értelmezni nem tudsz. Ki a tököm beszélt itt fegyver vételről ? LOL.

    cateran: "Te megis mi a faszrol beszelsz? Az EA hasznalt talan fegyvereket vagy az autokat vagy a Bell helikoptereket?"

    És te mi a tökömről beszélsz ? Mert az EA igenis használja ezeket a játékaiban.

    JethroHUN: "Két külön dolog az, h használsz valamit, vagy valaminek csak a nevét."

    Nem csak névről van szó, modellről, színről, teljes fizikai valóságáról, teljesen valós lövés hangokról, sőt autók esetében még a motorhangot is felveszik komoly stúdió technikával.

    Tehát, hogy összefoglaljam, a játékgyárak az utolsó porszemig kiszedik a valóságból az adott terméket (főleg fegyver, autó) és felhasználják gátlástalanul.

    Fegyverek esetében egyébként tényleg nem tartom szép dolognak a licencdíjat, de ha én terveztem volna a fegyvert, és az nekem lenne köszönhető, hogy ilyen népszerű és minden játékba berakják, lehet elkérnék érte egy kis részesedést. pl. AK47

    "A fegyver gyártónak nem lesz se több se kevesebb bevétele emiatt."

    Valóban HANEM a játékgyártóknak lesz. Magnum is erre gondolt, nem visszafele, csak olvasi/értelmezni te se tudsz.