• Voltan
    #27
    Hehe. Ezt a szöveget már lehetett hallani a Walkman-nél is. A Sony-t sokan fikázták, hogy mi a fenének ez az egész, az emberek otthon, vagy koncerten hallgatnak zenét. Aztán ugyanez a sírás ment a CD-DVD, és főleg az MP3 esetében is, mondván, hogy minek az, mert az emberek meg akarják fogni a kezükben a terméket.

    Az mondjuk tény, hogy semmi értelme ezeknek az új kütyüknek, de úgyis meg fogják venni. Mert az új technológia népszerűsége nem a fejlesztésnél, és nem is a forgalmazásnál dől el, hanem egyedül a marketingen. Ez a trend pedig évek óta erősödik.

    Venni fogják, mint a cukrot.

    Ugyanakkor persze hozzáteném, hogy a többség meg ezzel párhuzamosan nem tud kicserélni egy villanykörtét, vagy beverni egy szeget a falba.Ha meg lefagy, vagy belassul a számítógép, azonnal szervíbe rohannak, vagy vesznek egy másikat. Vagy a legrosszabb eset, hogy használják tovább, morogva, hogy ez szar.

    Az eltompult generációk uralják a piacot egyre inkább.