4x űrstartégia
  • warcat
    #9
    És ha továbbolvasod,akkor azt fogod látni,hogy ugyanaz az ember örömködik vagy 10 oldallal odébb,hogy 1.07-ben Zer0 javította a hibát,ami felzabálta s számítási kapacitást(ami egyébként a több core/thread támogatással jött be).Nincs ilyen probléma,.hogy játszhatatlan,most nyertem egy large galaxy mapot 7 faj ellen.

    -igen jelenleg ez elég jól működik,de egyrészt lehet feljebb pakolni a nehézséget,ahol erősebb a gép,másrészt ő is a képedbe tolja ugyanezt aztán leshetsz :) Az már alá van írva dev oldalról,hogy túl könnyű a troop rush,már most be lehet kapcsolni ellene a rule optionsnál a planetary gravity wellt,egyébként meg készülőben a változatások.
    Addig is simán kivédhető a gép ilyenféle támadása 4-5 földi katonával,ha be van kapcsolva a gravity well,egy jól elhelyezett vadászgép flottácska azon az oldalon amerről a gép érkezik,esetleg egy platform megpakolva hangárokkal

    "- pajzsokra páncélzatra felesleges pakolni": ez azért van,mert a gép az alap hajósémákat használja.Viszont ha készítesz sajátokat a fajodnak, a következő végigjátszásnál már használni fogja a tieidet is.Értelemszerűen ez végigmehet mind a 8 fajon,vagy pedig megkerülheted azzal,hogy letöltöd más játékosok hajóit.A profi hajók ellen már egyáltalán nem olyan jó a brutális egylövetű.
    Várni mindig lehet,de már most is nagy fun,és nem értana,ha sikeres lenne,ha szeretnénk még ilyen játékokat,oda kell rakni a pént,ami tetszik,különben hamarosan maradnak a 6órás kodkrájszisz 16-ok.

    Egyébként,a kalózverzió a hyrek szerint még az 1.06 valamelyik verziója alapján készült,ott nincs javítva a belassulás,azon kár is sopánkodni.