4x űrstartégia
-
warcat #7 A játékot egyetlen ember készítette/ti kicsit hátrébb az agarakkal.
-baloldalt lenn a bolygó képén van egy zászló ikon ez megnyitja a ground assault view-t ott lehet landoltatni
-'b' (build) betű perpill nem sok értelme van mert balanszolni kellene,az elején drága fenntartani később meg felesleges,a birodalom 2 nagyon szétszakadt részét lehet esetleg érdemes összefűzni
-azzal,hogy lekapcsolod az are of operation kijelölést,nem veszik el a már kirakott négyzet.A bolygóknál meg be kell állítani,hogy a sokat termelőknél:export legyen ,az éhezőknél import(ez mondjuk alapbeállítás)
-definiáld a sokat,néhány száznál elképzelhető,de az alatt javítva lett ,a nagy része bug volt ami felemésztette a számítási kapacitást
-diplomáciában nem mélyültem el,de az biztos,hogy kell a nyelvi technológia.A kémeket amíg nincs alien felfedezve csak trainingelni tudod,de utána ott van,az ügynökre kattintva mindenféle küldetés,teljesen egyértelmű
Mondom,egy ember készíti(Zer0) és máris nagyon jó.Hiányzik nekem pár dolog,de ezek nagyja már be van ígérve(random eventek/a kalózok illetve Remoranok csak a kezdet egyfajta teszt/,űrszörnyek,fajspecifikus technológiák stb.
Olvassatok hivatalos fórumot,ott rengeteg minden le van írva, illetve van,hogy órák alatt javítva vannak a jelzett bugok,illetve berakva ajánlott ötletek/módosítások.
Tutorial is azért nincs rendes,az elején csinált,aztán azóta minden megváltozott 10x.Inkább a játékot bütyköli.