• gforce9
    #31
    Nagyon érdekes, hogy az érveiddel ellentétben 15 évvel ezelőtt amikor még korántsem volt ennyi reklámszemét a neten, sokkal könnyebb volt megtalálni a valóban normális tartalommal bíró oldalakat. Most a sok szemét között úgy kell keresgélni. Furamód a normális oldalak akkor is meg tudtak élni annó, amikor még a reklámokra nem épült ekkora ipar. Felőlem egyébként eltűnhetne a honlapok 90%-a nyugodtan. Hulladékok, egymást ismétlik (sokszor még azt is hibásan). Nem a hírekből élnek meg, hanem a sima kattintásvadász szenzációhajhászásból. Senki nem lenne szegényebb, ha bezárnának, max a reklámipar, de azok meg felőlem mehetnek a híd alá, annyira ocsmányul viselkednek és hazudnak bele az ember szemébe.

    Olyat meg kijelenteni, hogy:"Ne legyél ennyire maradi.. A reklám érted van a célzott méginkább hogy megtaláld azt ami neked jó. Nem csak azért céloznak hogy köntséghatékonyan hirdesenek hanem mert ez a felhasználóknak is jó.."

    Hát ekkora marhaságot rég hallottam. A reklám egyedül egy embernek jó. A cégtulajdonosnak, aki el akarja adni a vackát. Ha téged jó érzéssel tölt el az, hogy még célzott reklámok esetében is felesleges vackokat akarnak ráderőltetni minden 100. pixelen akkor csak gratulálni tudok, könnyű az igényeid kielégíteni.