• Com9000
    #1

    Ha nem lenne olyan drága ez a szolgáltatás, "A rendszer alkalmas arra, hogy a bank az ügyfél számára rendelkezésre bocsássa a számlaegyenlegét, azonnali értesítéseket küldjön", hogy a felhasználóktól is elkérnek értesítésenként 40-50 forintot vásárlásonként. És még a kereskedőtől is elszednek pár százalékot, addig nem lesz sikeres bármilyen érintés nélküli vagy nem érintés nélküli szolgáltatást, kitalálnak.

    Ha már pénzt kérnek...

    Én azzal lennék a legjobban megelégedve, ha a bolt polcain lévő árú vonalkódját leolvastatva a telefonom kamerájával !mint a pénztárosok szokták! megjelenne az ára a kijelzőn, és megkérdezné, hogy fizeti vagy mégsem. És már le is léphetnék a boltból. Nem sorba állni, meg pakolni ki-be a kosárba, meg elővenni a kártyát vagy mobilt, meg várni mire pityeg a kütyü. Így semmi értelme sincs, hogy maga a kártya átadás kimaradt a sorból. SZERINTEM.