Szefmester#30
Az első mondatod ami a wow-es emberkéről szól egyszerű válasszal rendelkezik. Függő. Kérdezd meg egy dohányostól hogy miért dohányzik amikor annak a hátrányai mellett olyan kevés az előnye. És az az előny is inkább pszichológiai...
Régen a D2 idejében sok haver bezuhant a gép elé és napokon és heteken át csak azzal játszott reggeltől estig amikor nem sulizott netán épp nem dolgozott. Ugyanezek az emberek a D3-al jóformán csak kipróbálás szintig jutottak (D2-höz képest). Az ok? Jobban tetszik nekik a D2 színvilága, a hangulata, és a skillrendszere. Bár a skillek terén látnak némi haladást, de égis sokkal butábbnak mondják mint a régi rendszert, pláne a sokak által szidott szinergia rendszernél. Azt pedig szerintem válasszuk szét hogy valaki HC gamer, vagy hogy indít egy HC karit. Én messze nem volt hc gamer mégis jobban szerettem HC karit indítani mint simát. Volt kihívás, és nagyobb dicsőség volt végigjátszani. Persze hogy ne unjam meg nagyon a játékot, megvártam hogy valaki végigjátsza és a mentését bemásolva már meg is volt a hc mód. :D
A torcslájt 1-2 nagy újdonságai egy az egyben lenyúlás a Fate nevű játéktól ami jóval hamarabb jelent meg. Klasszikus módon viszont csak jobban rakták össze a végeredményt. kevesebb bug, jobb marketing, és az ismeretlen fate újdonságai a klasszikus klikk-klikk-klikkhez képest sikeressé tették.
Ez a monster power level pedig eléggé fura nekem. Egy játék szerintem nem attól lesz nehezebb, vagyis nem attól kéne nehezebbnek lennie hogy az ellenfélnek nyolcszor annyi életereje lesz meg nagyobbat sebez, hanem legyen ügyesebb, taktikusabb. De egy Diablóban kevés taktika van. :D
Számomra egy Titan Quest még mindíg jobb mint a D2+LoD vagy a D3. A d2 szinergista módban HCben már más dolog. De ennyi. Csóri TQ+IT-nek egy nagy hibája van. Nincs random map. Minden végigjátszás ugyanaz, így tudod mikor és hol kell megállni és visszafordulni shoppingolni. :D