Szefmester#28
"Mert a játék meg van halva, és az ilyesfajta rivalizálás új színt adott volna a játékmenetnek, főleg ha érdemi jutalmakkal párosult volna. Ehhez persze egy jól átgondolt rendszer kellene, amihez félév alatt sem került közelebb a Blizzard. Sőt."
Lássuk akkor tételesen. A játék meg van halva. Ehhez vajon mi is vezetett? Talán az hogy a HC rétegnek nem elég hc mert túl sok az egyszerűsítés? Vagy az hogy a casual rétegnek mert túl monoton és túl nehéz (főleg az uccsó nehézség)? Netán az hogy a D2 rajongói tábora szerint ez már gyerekes, és ostoba klón? Vagy az hogy az egyik legnagyobb változás a 2. részhez képest az hogy lehet nemet választani? Vagy az hogy egy klikkelőbajnokság játékban elég nehéz értékelhető szintű PVP-t helyezni? Vagy az hogy a képi világa a komor hangvétel (-nek szánt) ellenére túl csiricsáré, és meseszerű? Netán hogy egyes tagok miután kiváltak méltó konkurenciát, és tartalmasabb játékot produkáltak kevesebb idő és anyagi ráfordítás mellett? Sőt aminek már kijött a második része is, míg a Bli$$ard még egy kiegészítő gondolatával sem tud boldogulni, hiszen a játékot csak befejezni sem volt képes (pvp és aukciósház).
Kezdjük a második célpontot a SC2-t hisz szerinted klasszikus és remek cucc. Csak nincs befejezve, egy egy screenshoot alapján azt se nagyon lehetne megmondani hogy most történt változás az elődjéhez képest (ez előny is egyben de azért elég gáz nem?), és igen, segget csináltak a szájukból. S hogy miért? Mostanra már nemhogy a Zergekkel kell játszani hanem már a Protossokat is meg kellett volna unnunk és várni a kiegészítő megjelenését. De nem.. Megjelent az alap, és örüljünk, majd annyiért mint egyes új játékok vegyük majd meg a "kiegészítőket".. aha... persze.. és ez nem lehúzás, vagy köcsögösködés, hanem a tökéletességre törekvés, minőségi produktum készítése, az a soook tartalom beépítése. Aha... hihető.. látva az eredmény.t Amikor az első rész több tartalmat adott mint a második rész, vagy hogy a kiegészítő több tartalmat adott mint itt végül a 2 kieg. Jah és kevesebbért.
A WoW kritikája pedig egy külön cikknyi szöveget eredményezne. De tömören. Grindfesztivál kicsiknek és nagyonak (lvl1-lvl85) de főleg nagyoknak. Egyes játékstílusok tökéletes lemészárlása. (egy magányos farkas hanyadik szintig is életképes szólóban? kb 50-60. szintig?) Egy bizonyos szint után ha valamit el akarsz érni akkor instázni kell, jah hogy az instába egyedül semmit sem érsz.. hát akkor magányos farkas húzz a retekbe! Csürhézz és állj be klánokba mert az kell, játsz naponta több órát és nem akkor amikor akarsz hanem amikor mondják mert különben a klán kirak mert nem vagy elég csapatjátékos és aktív.
A wow a retardált kőkocka birkák gyűjtőhelye akik rád akarják erőltetni az életstílusukat (illetve az élet hiányát), vagy pedig az annyira casual játékosok mekkája akik csak szeretnének egy divatos és menő játékkal játszani, hajlandóak pénzt adni érte havonta, és nem várnak el túl sok sikert...
ui: A szar és a nekem nem tetszik eddigi tapasztalataim alapján kb 70%os biztonsággal megfelelt az ismerőseim és a tömegek véleményének. Persze tévedek én is, hisz mind a cod, mind bfield, mind a wow sikeres.. Bár a haver aki már két éve wowozik osztja a véleményem. De mégis játszik vele, mert ha már elkezdte.. :/