• Vol Jin
    #194
    És ki a faszom mondta, hogy szar?

    Te eljutottál a szellemi leépülés azon fokára, ahol kényszeresen azt képzeled, hogy aki azt állítja, hogy az ipad sikerének a legfontosabb eleme a marketing volt, az azt állítja, hogy az ipad egy fos. Annyira, hogy még magadról is elhinnéd, ezért gyorsan megtagadod a tényt, hogy az ipad sikere a marketing nélkül bukás lett volna. Agyilag fel sem fogod, hogy ez egy elismerés a kedvenc céged felé, és nem bírálat.

    Kurvára nem az történt, hogy egyszer csak megjelent az applestoreokban az ipad, és ha rákérdezett valaki, hogy ez mi, akkor valamit dünnyögtek, hogy hát ez egy izébigyó. Addig még soha nem látott hype-t kerítettek neki, ahogyan arról egy marketinges csak álmodozhat. Az iphone progijai meg eleve adottak voltak, tehát olyan szoftverellátottsága volt, mintha ezer éve létezett volna ipad.