mea.jpg
  • Amiga
    #410
    Viszont az általánosítás sem tesz jót...
    EA próbálkozott a minőséggel, a Kingdom of Amalur például nagyon jó lett, anyagilag viszont tiszta bukás. A BioWare a ME után kiadta a ME2-t és a Me3-at is, egyáltalán nincs minőségromlás, egyedül a játékmechanika változott, és a ME3 vége ugye sokaknál kicsapta a biztosítékot, de ez nem EA sara, hanem az íróké.
    DA esetében a DA2 csúnya visszalépés volt, viszont a DA:I éppen ennek a kritizált részeit próbálta helyrehozni. A változatos világ létrehozása sikerült is, és iszonyat mennyiségű a tartalom, de a repetitív játékmenet erősen rontja az élményt. Erre sem tudom viszont jó szívvel azt mondani, hogy EA, mert kizártnak tartom, hogy az EA repetitív játékmenetet követelt volna a BioWare-től. Egyszerűen próbálkoztak valamivel a srácok, és így jött össze.