#402
Sztorival nehez dolguk van (illetve volt, mert ha jelen ido, akkor ott nagy gebasz lenne), mert az Andromeda kvazi rebootolja a sorozatot, mind idoben mind terben teljesen uj alapokra helyezve a dolgokat. Ehhez pedig az kell, hogy a jatekos aterezze es magaenak erezze a szituaciot, barmi is legyen az.
Lasd a ME1-et (ahogy te is irtad), amely egy egyszeru kalandnak indult, valami gonosz fohos spectrevel, aztan kvazi a jatek 2/3-nal kiderult, hogy ez a "nagyon gonosz" turian is miskakancso ahhoz a veszelyhez kepest, ami rank var. De addigra mar a jatekos megkedvelte a hajot, a legenyseget, az egesz felallast es volt erzelmi kotelek. Es itt lett pl a Fallout 4 kisse elbaszva - kontrakent, szerintem -, mert a "new game" felirat utan 5 perccel mar ott allsz a szabadban, es at kellene erezned az, hogy neked most elraboltak a fiadat a gonosz emberek. Mindezt egy 5 perces tutorial misszio es karaktergeneralas utan. Hat, nehezen ment, ember nem volt meg ennyire kozombos a sajat csaladtagja irant, mint mi az elrabolt gyerekunkhoz.
Na most itt meg adott egy teljesen ismeretlen, vadonat uj galaxis, vadonat uj fohos, vadonat uj legenyseg es hajo. Kell jo par ora jatek ahhoz, hogy az ember megszeresse (vagy legrosszabb esetben is elfogadja) az uj felallast es komolyan erdekelje majd az ujonnan erkezo fenyegetest, legyen az barmekkora meretu, jelentosegu, alaku, stb. Mert a "vilagunk veszelyben van" mar volt, uj valami kell, ahhoz pedig kell egy komolyabb alapozas. Talan a konyvek segitenek nemileg, csak hat ez is inkabb opcionalis, mert nem fogja minden gamer elolvasni, vagyis erre alapozni nem lehet.
Meglatjuk. Lehet, hogy neha elcseszik a technikat a Biowarenal, de az biztos, hogy irni es meselni nagyon tudnak, abban nem volt meg hiba :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.06.29. 15:09:58