#400
DA:I egy kiserleti hibrid volt. Meg akartak felelni a regi rajongoknak (lasd DAO), meg akartak felelni az uj (akkori, a fejlesztes kozbeni) sikerreceptnek (lasd Skyrim) es kozben meg akartak felelni maguknak, hogy mindehhez legyen egy jo es interaktiv sztori. Es lett belole ez, ami nem volt egy rossz jatek, csak epp egyik celt sem sikerult elerni, hanem mindegyikbol kaptunk egy kicsit, ami meg olyan iztelen, szagtalan, sotlan valami lett.
Nem hiaba mondta a Bioware, hogy az Andromeda eseteben visszaternek a regi onmagukhoz, es inkabb nem kiserleteznek, hanem a Mass Effect elso reszebol meritenek a folytatashoz, nem pedig mas studional latott otletekbol, amelyet aztan lehet, hogy megint nem sikerul jol implementalni. Jobb is, ha marad mindenki a sajat stilusanal, ami nem megy, azt ne eroltessuk! :) En emiatt vagyok bizakodo az Andromeda fele, valahogy ugy erzem, hogy tanultak az elmult evekbol es nem fogjak elbaszni. Aztan persze majd kiderul, de a remeny hal meg utoljara. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.06.29. 14:38:37