• szgege
    #13
    Részemről egy Xperia-val jártam úgy,hogy szolgáltatás gari lejárta utána egy nappal csontra meghalt vigyáztam rám,nem volt szétbarmolva vagy megpiszkálva. Azonban a gyári gari semmit se ér. Ugyanis a Sony olyan cégeket bíz meg,itthon és másutt is garanciális ügyintézésre,hogy az már szégyen. Keress rá a neten Cirma Kft. néven fut vagy éppen Cordon Electronics . Simán kibújnak a garancia alól egy kamu felvétellel és akár ezt a bulit eljátszák felső kategóriás termékekkel is. Mivel cég ocón dolgozik más termékek supportjánál is ugyanezt a stílust dobják be. Nem tudom,hogy van vele a Sony ,de mondjuk ha éppen veszek egy 100 ezer Forintos telót,nem ezt várnám hogy ilyen fogadtatás várjon. Más hazai termékeknél,meg kiny.lják a feneked,hogy máskor is ott vásárolj. Nah Sony-nál ez nem jellemző.