• narumon
    #619
    Értelek csak kicsit másról beszélünk. A történet vége egyébként nagyon egyszerű a törvény szerint ugyanis

    1, Ha garancia ideje alatt a gépemmel történik valami és nem működik akkor minden esetben a garancia vállalójának KELL bizonyítani ha nem akarja javítani, hogy a gép az ÜGYFÉL HIBÁJÁBÓL keletkezett.
    1a - az nem bizonyítás, hogy ő azt mondja
    1b - az nem bizonyítás, hogy erről ő szakvéleményt állít ki

    2, Jelen esetben a MacMini leírása taglalja, hogyan kell egy memóriát bővíteni, tehát a leírás szerint az ügyfél tudomására hozza.
    Azaz ebben az esetben igazából nincs miről beszélni, nincs miért telefonálni - mert benne van a MANUALBAN, és (tudtommal) nem szerepel mellette az, hogy kérjük ezt ne végezze el otthon. Innentől meg 1 esete forog fent.

    Az összes többi már lordshitlord továbbragozása.