• levente68
    #618
    Az egyéni hadakozásotokba energia híján nem fogok belemélyedni, de a rugózásotokra az ügyfélszolgálatok körül van egy egyszerű sztori, amiről talán mindenki hallott, aki itt pörög.

    Kedves ismerősöm egyszerű kérdést tett fel neve megjelölésével két alkalommal a Nav'n'Go nevű cégnek: lesz-e a navigációs szoftverüknek Android platformra való változata?

    Érdekes módon a két hivatalos válasz kategorikusan eltérő volt, az egyik szerint még idén elérhető lesz a Play Áruházban, a másik kijelentette, hogy biztosan nem.

    Egy biztos, valaki hazudott, vagy fingja nem volt, vagy mondjon, bárki bármit rá, de nem egyértelmű válaszok jöttek egy eddig 'komolynak' vehető cégtől. (Más kérdés, hogy előttem már nagyon rég lejáratták magukat, de ez itt lényegtelen.)

    Ami ULTRA fontos: mindkét vélemény regisztrált, visszakereshető írásos válasz volt, nem egy hangfelvétel, amit vagy sikeresen, vagy nem használhat bárki bizonyításra.

    Persze, ami történt végül, szintén vicces, hiszen az alapján mindkettőjüknek kis igaza van, mert lett is, meg nem is Primo Android-ra: hivatalosan nincs, amúgy meg boldog-boldogtalannak van már, de csakis az ingyenes, vagyis illegális változat. Okoooos...

    Na most, ha jól láttam, arra az indítványomra, hogy linkelje valaki azt a törvényt, ami alapján kötelező a garancia fenntartása annak ellenére, hogy milyen matricákkal látnak el egyes cégek konfigurációkat, nem érkezett link.

    Azt tehát addig is leszögezem, sok cég él ilyen kikötéssel és semmiben nem különbözik más szavahihetetlen cégektől az Apple sem, addig, amíg azt, hogy egy akár hozzám használtan, hivatalosan kerülő gép meghibásodásakor a szerviz nem fogja elutasítani a garancia érvényességét azért, mert abban RAM-ot cserélt, vagy bővített az előző tulaj.

    Nyilván nem arról beszélek, hogy a nem eredeti RAM hibája esetén annak a cseréjét kérném.

    Szóval, annyira azért nem egyszerű ez, mint írjátok, hacsak azt a törvényt nem látom.
    Addig lehet itt billentyűzetet tépni hiába...