Az Apple Online Store áruházban Apple gyártmányú hardvert és szoftvert, valamint más gyártók kiegészítőit vásárolhatsz. Telefonon is vásárolhatsz – hívd a 06 80 983 824 számot. E számon hétfőtől péntekig, 9 és 17 óra között állunk rendelkezésedre."
"Telefonos támogatás
Ha telefonon szeretnéd igénybe venni támogatási munkatársaink segítségét, hívd a 06 80 983 435 számot. E számon hétfőtől péntekig, 8 és 17 óra között állunk rendelkezésedre. Amíg nem telik le a megvásárolt termékhez járó 90 napos ingyenes támogatási időszak, nem kell fizetned a támogatás igénybe vételéért. Miután letelt ez az időszak, eseti támogatást vásárolhatsz.
Az Apple hivatalos szolgáltatója
Mac számítógéppel kapcsolatos támogatási és javítási igényeiddel az Apple hivatalos szolgáltatóihoz fordulhatsz a 06 80 983 435 számon. E számon hétfőtől péntekig, 8 és 17 óra között állunk rendelkezésedre.
Információ a támogatás kiterjedési köréről
Ellenőrizheted a megvásárolt termékekre kapott garancia állapotát, kiterjesztheted a szerviz- és támogatási lefedettséget, valamint további támogatási lehetőségekről tájékozódhatsz."
Értelmezzük csak a dolgot...
Te marhanagy észlény, fogtad magad és technikai jellegű kérdést tettél fel a VÁSÁRLÁSI SEGÉDVONALON!!!
Biztos ott jobban tudják, hogy mi a helyzet, mint a technikai tanácsadó vonalon...
Ezzel szemben én, aki esetleg olvas is, mielőtt telefonál, megnéztem, hol lehet GARANCIÁLIS ÜGYEKBEN ÉRDEKLŐDNI (Hungary 06-80-983-435 www.apple.com/hu/support/ ) és őket hívtam fel.
No kérem szépen, vajon ki tudja jobban a dolgokat, a kereskedelmi támogatók vagy azok, akik ténylegesen a garanciával és terméktámogatással foglalkoznak?