• lordsithlord
    #585
    Most buktál le, nem hívtad te fel az Apple-t...

    Ha hívtad volna, akkor ugyanis tudnád, hogy az ügyfélszolgálat ticket alapon működik náluk. Ez konkrétan annyit tesz, hogy minden telefonról bejegyzés készül, amibe a hívó valamilyen adata belekerül. Konkrétan ez az adat lehet a készülék sorozatszáma vagy pedig a hívó valamilyen azonosítója (az egyszerűség kedvéért általában az email címet kérik).

    Az már csak apróság a sztoridban, hogy az 1-es gomb nem a Mac gépekhez van, hanem az iPad-ekhez...

    De tessék, a pontos menü:

    1. iPad
    2. iPod
    3. iPhone
    4. Mac
    5. Egyéb kérdések

    Szóval ennyit a szavahihetőségedről, bebizonyítva, hogy te ezt a számot most tuti hogy nem hívtad fel, különben nem az iPad-nál akarnál Mac gép ügyeiről érdeklődni...