• lordsithlord
    #79
    Ez így nem igaz.

    Magyarországon maximum 30 nap áll a szerviz rendelkezésére, hogy a hibát elhárítsa. Ha te beviszed a kereskedőhöz, akkor az ő feladata, hogy elintézze, hogy 30 nap alatt kész legyen a szervizelés. Ha ezt nem tudja megoldani, akkor te, mint vevő kérheted a készülék cseréjét vagy pénzvisszafizetést. Ha pedig ezeket nem teljesíti, van lehetőséged jogi útra terelni itthon a dolgot.

    Egy külföldi forgalmazóra azonban ez nem vonatkozik. Addig ül a terméken, ameddig akar. Ha pedig a gyártóval kell tárgyalni, az még bonyolultabb. Mígg itthon legalább a vételárat visszakövetelheted, addig egy külföldi cégnél még ezzel sem élhetsz, mert szarnak rád.

    Szóval igen, lehet, hogy alapvetően olcsóbb, de nagyobb a kockázat, (általában) több ideig tart a javíttatás, ráadásul nehézkesebb az információáramlás, szóval még azt is jóval nehezebb megtudni, hol is van a készüléked. Mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy megéri-e neki kockáztatni a tábla árát vagy inkább vesz itthon drágábbat, de olyat, aminél tud intézkedni, ha úgy jönnek össze a dolgok.