#9
"Jobs ugyanis szinte mindent a tökéletes termékek megalkotásának rendelt alá és ezt a gondolkodásmódot igyekezett a munkatársai körében is elterjeszteni."
Ez most komoly? És hol van a vevői igény? Mert ugyebár Jobs mondta azt, mikor a vevők sorra panaszkodtak, hogy nincs a készülékeikben kártyaolvasó, a telefonjukban meg a tabletjükben USB, hogy minek az, ők olyat soha nem fognak beletenni egyetlen készülékükbe se.
Meg is van az eredménye ennek a hozzáállásnak: a Samsung az év elejétől számítva több készüléket adott el, mint az Apple. És persze a slusszpoén: bár az Apple kevesebb készüléket adott el, mégis az övék a legnagyobb nyereség a piacon... Csak én látom úgy, hogy ez a két dolog mintha csöppet ellent mondana egymásnak?
Másik apróság: ha annyira nem a profit érdekli őket, vajon miért igyekeznek minden ellenfelüket ellehetetleníteni a különböző pereikkel? Amiken ugyebár elég komoly kártérítési igényekkel is élnek... Ha annyira a minőség érdekli őket, vajon miért védetnek le szó szerint mindent a készülékeiken és miért figyelik nagyítóval a konkurenciát, hogy aztán rohanjanak perelni, mondván hogy egy görbület az ő tulajdonuk, mert levédették...?