#274
"Hogy mindez hogyan oldható meg? Hát pl. a program dokumentációjával. Abban szerepelnie kell alap adatoknak (pl. az általad leírt ajánlott FPS számnak is). De egyszerűbb megoldás is lenne (amit tudomásom szerint az Apple nem alkalmaz): egy szimpla adatlap kitöltésével meg lehet adni alap adatokat (ilyen pl. az általad emlegetett FPS is), majd a beküldött adatlapot be lehet adni a tesztprogramnak, hogy az onnan szedje le a szükséges adatokat. Ez egy szimpla űrlap megoldás, tucatjával alkalmazzák. "
De itt még mindig nem lehetne alkalmazni, ugyanott tartunk. Beírom az ürlapra, hogy az én játékom 12fps-el megy, a program leméri, tényleg annyi, mehet is tovább. Vagy innentől már elkezdenéd bonyolítani, hogy márpedig egy akicójátéknak minimum ennyivel meg ennyivel kell mennie, egy stratégiainak meg annyival meg annyival. A szöveges kalandjátékra más megengedő érték lenne. Felvázoltál egy teljesen életképtelen ötletet ismét.
"4x gyorsabb GPU nem bizonyított, ezt már kitárgyaltuk."
Kitárgyaltuk?? Igen kitárgyaltuk, hogy egyértelműen bizonyított. Megnézted a linkeket? Mégegyszer mert lusta vagy: http://www.anandtech.com/show/6126/glbenchmark-25-performance-on-ios-and-android-devices
"Az aksi idő sem, hiszen a kistesó adatait alapul véve ebben az új Concorde órákkal fogja verni az iPad-ot"
Azt még várjuk meg, egyelőre csak papíron.
"Mindkettőnél első 2MP, hátsó 5MP..."
És a készült képeket is megnézted? Ugye most nem készülsz megint egy olyan baromságot mondani, hogy 5Mpixel A fényképező = 5Mpixel B fényképező? Jónéhány 8-10Mpixeles telefon van (leginkább kínai) a piacon aminek a képminősége az iphone 3G képminőségét sem éri el.
"Ismét ott vagyunk, hogy itthon esetleg az itthoni helyzetet vegyük alapul."
Vehetjük, csak akkor ezt ne olyan cikknél tegyük ami világviszonylatról szól. Ebben az esetben az egész beszélgetésünk okafogyottá válik, ugyanis mint többször többen leírták már, magyarországon a tablet értékesítés a nagy piacokhoz képest hibahatár szintjén mozog. Érdekes adalék, hogy USA-ban van olyan 1db üzlet amelyik több készüléket ad el mint egész magyarország.
"De ha azt nézem, hogy a többi gyártó (köztük a Samsung is) igen gyorsan jön fel tablet eladásban, bizony elgondolkodtató, hogy hogyan is alakul ez az "emberek meg eldöntik" dolog."
Egyelőre csak a Samsung jön fel, és amíg egy negyedévben 2.5 millió tabletet ad el az Apple 7.5 milliójával szemben addig azt hiszem nincs is miről beszélni, mindezt úgy, hogy Appleből csak 1 modell kapható (+1 kifutó már nem gyártott típus) Samsungból meg franc tudja hány variáns már.
"Azért mókás dolog egy olyan ellenfelet felhozni, ami köztudottan megbukott (bár én inkább úgy fogalmaznék, hogy még nem volt esélye felfutni, lévén túl új készülék)."
Akkor már nem is lesz esélye, mert az Ipad3 lekörözte durván.
"addig az iPad esetében pont ellenkezőleg, a gyárilag meghatározott 12 órához képest ők 14 óránál is többet mértek. Ennek így nagyon Apple reklám szaga van..."
Könnyen utána járhatsz, hiszen ott van nálad egy ipad, csak indítsd el rajta a filmeket és hagyd magára. (vagy nézd). Megdöl az összes kétséged.
"Ami még feltűnt: a belinkelt videón érdemes megnézni a jetsky-s játék tesztjét. Azon is inkább a vizfröccs effekt és a g-szenzor reakció ideje az érdekes. Míg a Prime a legkisebb mozdulatra is reagált, érdemes volt figyelni, hogy mekkora volt a reakció idő az iPAd3-nál és mekkora mozdulat volt hozzá szükséges. Az elötte lévő játék is egy érdekes probléma: érdemes megnézni, mennyivel részletesebb a kép az Asus gépén (pl. az ott lévő zászlók, amik az IOS--es verziónál érdekes módon nem jelentek meg)."
És erről írnak is (csak valamiért ezt megint figyelmen kívül hagytad), ezek Tegra-ra optimalizált játékok, de mivel az Ipadra optimalizált játékok nagyrésze Apple exkluzív ezért olyan programmal nem nagyon tudták nézni a dolgot. Így maradt ez.