#269
"Egy professzionális ellenörző szoftver nem csak kód szinten ellenőriz, hanem futtatási tulajdonságokat is néz. Szóval ha ilyen probléma van, hogy valahol nem megfelelő a kód, még ha a beadott feltételeknek meg is felel, ki fogja szűrni, hiszen a futtatási teszten meg fog bukni."
Ha hibátlanul fut akkor hol bukna meg? Soha nem fog megbukni semmilyen szoftver által.
Dragonfire: nem hivatalos, Apple által támogatott fejlesztő környezet, pontosan a műkedvelő kategóriába esik.
"Flash CS5.5: no, ezt kapásból vissza is dobnám, már csak azért is, mert az Apple nem támogatja a készülékein a FLASH technológiát."
Mi köze a kettőnek egymáshoz? Látod megint hülyeséget beszélsz, anélkül, hogy utána néznél. A weboldalakon nem támogatja a flash-t a futtatható állományokat viszont mindig is támogatta. Csak neked csak most én kikerestem (mert tudod én nem pofázok olyat amihez nem értek, vagy legalább veszem a fáradtságot, hogy utána nézzek)
"Flash CS5.5 – Has become a very good solution with the Flash iPhone Packager. The packager for iOS allows you to compile apps on the windows platform. If you’ve been using flash you can rejoice in Apple’s latest policy, it performs ok, but don’t expect highest performance games, and Papervision to run in here. No mac required. Something that has been asked is if it is possible to create flash iOS apps in an evironment other than the official Adobe one.. absolutely, you can compile with the Flex compiler, and package your apps for iPhone as long as you follow the asme guidelines."
Airplay: mint fejlesztő környezet? Rákerestem a neten, csupán a vezeték nélküli lejátszási technológiát emlegetik mindenfelé.
Csak neked csak most:
"The airplay SDK allows you to create games, and sign your app on Windows PC’s. A great solution for both 2D and 3D games and apps because of the free offer made to indie developers.
Both these solutions can compile to code that is native to the iPhone right on your windows PC and many apps available in the app store have been created using them."
"Twehát amiket itt felsoroltál, azok közül egyik sem felel meg a megadott feltételeknek. Rákérdeztem, milyen problémák vannak velük, pontosan azok, amiket már leírtam (hibás kódolás, gyakori beállás, stb.)."
Azt már te találtad ki, hogy apple által támogatott termék legyen. Az eredeti kérdés az volt, hogy lehet-e windowson fejleszteni. Lehet és nem csak garázsprojektekkel ezek nagy részét sok cég használja fejlesztésre. Amit te mondasz most az olyan, hogy én azt mondom, hogy a Java, Python az garázsprojekt PC-n hiszen független programozási nyelv.
"Nos, erről annyit tudok, hogy nekem megvan a játék PC-s verziója és bizony akadás nélkül fut."
Hát pedig nem, max a sokadik patch után. Az eredeti patch nélküli az bizony röcög Core i7-en is (pedig több éves program), ráadásul én ezekről beszélek: GTA IV bugokMásik
PC Dome vélemény a megjelenéskor: "A napokban megjelent szoftver ugyanis rengeteg játékost kerget az őrületbe, tekintve hogy hemzseg a hibáktól, amely miatt sokaknak elindulni se nagyon hajlandó."
http://www.pcdome.hu/hirek/16117/gta_iv_elkepeszto_hibak_megoldasok
"Ez is olyan probléma, mint anno a Crísis megjelenésekor volt, kicsit előrébb szaladtak az erőforrás használatban a megjelenéskor, mint amennyi aktuálisan elérhető volt, de ez az újabb gépeken megszünt problémának lenni."
Maradjunk annyiban, hogy a Crysisen az látszott, hogy kicsit elbaszták az optimalizálást de amint erősebb hardvert raktál alá a gond megoldódott. GTA4 alá nem tudtál olyan hardvert rakni, csak a sokadik patch után.
"Nekem az tünt fel, hogy ez a két játék is bizony be-be akad, időnként igencsak elgondolkozik egy-egy átívelő betöltésnél, stb. Érdekes módon ugyanezekkel a problémákkal nem találkoztam most, mikor pl. a Need for Speed-et volt szerencsém kipróbálni a Telenornál egy 10"-os Samsung tableten Android alatt. Nem mondom, ott is voltak az átívelő betöltéseknél várakozások, de beakadásokat nem tapasztaltam, olyat se, hogy csak áll a kijelző és látszólag semmi nem történik és még sorolhatnám."
Mhm ez viszont érdekes. Akkor nem tudom mi lehet. Mindig ugyanazzal az ipaddal próbálod? Nálunk havernak Galaxy Tab-ja van a bonyolultabb játékok rendesen kifognak rajta, amíg haver Ipad2-jén ugyanazok tökéletesen mennek. Még mondta is haver ha sokat játszana akkor biztosan lecserélne, de hát ő nagyrészt csak ereadernek használja. Tehát ezek alapján nem nagyon értem. (A tegnap linkelt tesztek is engem támasztanak alá, a Galaxy Tab grafikus része nagyon gyenge egy ipadhoz hasonlítva)
"Persze ez csak egy kipróbálás volt, nem teszt, ahhoz jóval több idő kellett volna, nem csak annyi, míg az ügyintézőre várok (így is volt vcagy fél órám a készülékre)."
Nekem tavaly egyébként még PC boltom is volt, ott árultunk mindenfélét én naponta nyomogattam többféle tabletet - és az ipadot sem azért vettem mert mindenképpen apple termék kellett volna, egyszerűen az összes többi amit próbáltam messze volt tőle. (De a haver is nálunk vette a Galaxy Tabot, abszolút nem beszéltem rá Ipadra mert amire neki kellett arra a Samu is bőven elég volt.)
"Angry Birds-nél gyakorlatilag ugyanazokat az ereményeket mutatták a készülékek, ezt nem is tagadom, de az aztán tényleg egy olyan játék, ami még egy régebbi okostelón is gond nélkül elmegy, szóval nem igazán beszélhetünk komoly terhelésről a használatakor (márpedig igyekszünk erre kiélezni a tesztjeinket)."
Így van, az még feleségem 3GS-én is tökéletesen megy.
Csak magamat tudom ismételni tablet vagy bármi ügyben; az ipad a tudásához képest abszolút nem drága, sokkal olcsóbban is vannak tabletek de azok mind annyival butábbak is. Persze nem mindenkinek van szüksége a csúcs hardverre, de attól még az ipad nem lesz rosszabb. Ha valaki most a legjobbat akarja megvenni akkor szerintem még mindig az az etalon. Ha valakinek nem számít a nagyfelbontású kijlező, esetleg napi szinten USB eszközöket dug rá, akkor meg egy kisebb android is jó lehet. Csak nagyon fontos azt belátni, hogy attól még nem az a csúcs. Mindjárt írok még egy másik hozzászólást.