• lordsithlord
    #268
    "gy van, de ez teljesítményt és megoldásokat nem követ. Ezért van az, hogy én írhatok egy minden szabálynak megfelelő programot ami adott hardveren 10fps-el mozgat egy kockát, egy ügyesebb programozó meg ugyanerre az eszközre megírja ugyanezt a programot úgy hogy 300fps-el mozog az a kocka. Erről a hibákat kereső szoftver semmit nem fog jelezni, hiszen a megoldás "jó". Egy programban nincs két egyforma megoldás, azért ugyanis már perelnek. Nem véletlenül, még egy síma számtech tanár is felismeri ha egymásról lesték a kódot a srácok, mert két egyforma kód NINCS."

    Egy professzionális ellenörző szoftver nem csak kód szinten ellenőriz, hanem futtatási tulajdonságokat is néz. Szóval ha ilyen probléma van, hogy valahol nem megfelelő a kód, még ha a beadott feltételeknek meg is felel, ki fogja szűrni, hiszen a futtatási teszten meg fog bukni.

    "Dragonfire, Flash CS5.5, Airplay, Unity, Stonetrip"

    No akkor lássuk szép sorban.
    Dragonfire: nem hivatalos, Apple által támogatott fejlesztő környezet, pontosan a műkedvelő kategóriába esik.
    Flash CS5.5: no, ezt kapásból vissza is dobnám, már csak azért is, mert az Apple nem támogatja a készülékein a FLASH technológiát.
    Airplay: mint fejlesztő környezet? Rákerestem a neten, csupán a vezeték nélküli lejátszási technológiát emlegetik mindenfelé.
    Unity: ugyanaz a helyzet vele, mint a Dragonfire-rel, nem hivatalosan támogatott fejlesztői környezet, egy, az Apple-től független csapat csinálja.
    Stonerip: ő is egy független csapat terméke, Apple támogatás nuku.

    Twehát amiket itt felsoroltál, azok közül egyik sem felel meg a megadott feltételeknek. Rákérdeztem, milyen problémák vannak velük, pontosan azok, amiket már leírtam (hibás kódolás, gyakori beállás, stb.).

    "Visszakérdezek! A rockstar Games kiadta Xbox360,PS3-ra a GTAIV-et ahol tökéletesen fut, PC-n szar, arra nem sikerült nekik mégis kiadják?"

    Nos, erről annyit tudok, hogy nekem megvan a játék PC-s verziója és bizony akadás nélkül fut. Ez is olyan probléma, mint anno a Crísis megjelenésekor volt, kicsit előrébb szaladtak az erőforrás használatban a megjelenéskor, mint amennyi aktuálisan elérhető volt, de ez az újabb gépeken megszünt problémának lenni.

    "És akkor neked még soha nem tűnt fel és nem is izgatott, hogy miért van az, hogy a másik két játék sokkal jobb grafikával tökéletesen megy?"

    Nekem az tünt fel, hogy ez a két játék is bizony be-be akad, időnként igencsak elgondolkozik egy-egy átívelő betöltésnél, stb. Érdekes módon ugyanezekkel a problémákkal nem találkoztam most, mikor pl. a Need for Speed-et volt szerencsém kipróbálni a Telenornál egy 10"-os Samsung tableten Android alatt. Nem mondom, ott is voltak az átívelő betöltéseknél várakozások, de beakadásokat nem tapasztaltam, olyat se, hogy csak áll a kijelző és látszólag semmi nem történik és még sorolhatnám. Persze ez csak egy kipróbálás volt, nem teszt, ahhoz jóval több idő kellett volna, nem csak annyi, míg az ügyintézőre várok (így is volt vcagy fél órám a készülékre).

    Angry Birds-nél gyakorlatilag ugyanazokat az ereményeket mutatták a készülékek, ezt nem is tagadom, de az aztán tényleg egy olyan játék, ami még egy régebbi okostelón is gond nélkül elmegy, szóval nem igazán beszélhetünk komoly terhelésről a használatakor (márpedig igyekszünk erre kiélezni a tesztjeinket).