• aaaaa
    #12
    Mert egy elégedetlen ügyfél, mindig nagyobb kár, mint egy 100k-150k kiadás.
    Na ez nem így van. Nekik, ha bekövetkezik a káresemény anyagilag legjobb lenne örökre megszabadulni az ügyféltől. Ha valaki fizet havi pár ezer forint havidíjat, sokkal jobban járnak, ha baj esetén összevesznek vele, nem fizetnek, felmondják a szerződését valami kamu indokra hivatkozva, és megspórolnak 5-10 évnyi díjat.
    Attól, hogy az átvert ügyfél kipanaszkodja magát 1-2 ismerősének, meg nem lesz sokkal kevesebb ügyfelük. Mindenki tudja, hogy hogyan gondolkodnak, bármennyire is tudatosan károsítják meg az embereket, ugyanúgy fognak biztosítást kötni, akik annyira akarnak.
    A biztosítók remek fegyvere még az avultatás, amivel megoldják, hogy a valós kár töredékét térítsék csak meg. Szóval ha régebbi a cuccod, nem fizetnek szinte semmit.