• asgh
    #82
    Az apple eddig egyetlen alkalommal sem szállt be az árversenybe. Nincs alsó kategóriás Mac, nincs olcsó iPhone, nem lesz olcsó iPad sem.
    Az apple stratégiája nem titok: ha egy területen olyan lehetőséget látnak, ahol egy termékkel paradigmaváltást lehet előidézni, akkor rámozdulnak, ha nem, akkor egyszerűen nem foglalkoznak vele.
    A másik, hogy az apple kevés terméket fejleszt és nem osztja meg az erőforrásait azzal, hogy minden rétegnek meg akar felelni.
    (Ezt hibázta el pl. a Nokia: a rengeteg terméktípus annyi fejlesztési forrást kötött le, hogy ők költöttek a legtöbbet kutatás-fejlesztésre, mégsem tudott időben előállni egy kellően innovatív termékkel.)
    Az MS pedig ott fogja bebukni a tábla projectjét, hogy a harver nem lesz elég olcsó, hogy önmagában vonzó legyen, így az árérzékeny vevők maradnak a droidnál, akik viszont minőséget akarnak és hajlandóak is megfizetni, azok maradnak az iPadnál, mert egyelőre nincs racionális oka, hogy win8 tabletet vegyenek. Az ugyanis kevés a sikerhez, hogy az MS elhatározza, hogy sikeres akar lenni. Eddig az összes tabletgyártó a prémium kategórában kezdett és sorban becsődöltek, mert nem tudtak az iPadnál olcsóbbat és jobbat adni legalább olyan minőségű háttérszolgáltatással. Erre az MS sem lesz képes, mert még ha minőségben tudja is hozni a szintet, árban nem tud az apple alá menni, így viszont semmi értelme nem lesz egy belépő platformra váltani.