#44
Mondhattam volna a belsős technikusokat is, akiknek úgy kellett megemlíteni, hogy esetleg ha egy modem nem tudja lefrissíteni a firmware-jét, mivel hibás FW file van a mappában, amiből próbálkozik, akkor nem ártana, ha a kényszerített frissítést leállítanák a hálózaton, mert akkor esetleg az a szerencsétlen modem be is tudna inicializálni és képes lenne működni.
Több, mint 36 órán át azért nem volt netem múltkor, mert ez a hiba állt fenn, de össze-vissza beszéltek (közölték, hogy a hiba nálam van, majd mikor kisült, hogy a belső hálózati hiba lényegében csak egy egész megyét érint, akkor nekiálltak keresgélni és még így is mikor 24 órányi netszünet után ismét felhívtam őket, hogy bocsi, de a modem logja tele van az FW-s hibaüzenettel és nem ártana a kényszerített frissítést letiltani vagy egy helyes FW filet tenni a hibás helyett a mappába, a technikus közölte velem, hogy hát igen, igazam van, de a mérnökök éppen a területen keresgélik a hiba forrását, így 12 órával később lehet csak net).
Szóval nem csak a HelpDesk operátorok, hanem a technikusok és a mérnökök is megérnének sok esetben egy misét...