Olyan játékokról vélemények amikkel most játszottunk.
  • Maxtreme
    #91


    Ghost Recon Future Soldier
    Megjelenés: 2012
    Fejlesztő: Ubisoft Paris
    Platform: PC
    Stílus: Taktikai/Akció

    A megjelenést követően kb 20-30 percet játszottam a cuccal. Ennek oka hogy baromi sz*rul ment a régi kártyámmal, illetve nem is tetszett igazán, (lehet pont a szaggatás volt az oka, nem tudom) valahogy számomra egy tök átlag cod szerű shooternek tűnt.
    Ám a napokban elhatároztam hogy némi hw és játékfrissítés után, adok neki még egy esélyt, és hát nem csalódtam, sőőőt.

    Játékmenet röviden:
    Az eddigi PC-re megjelent részekkel ellentétben, itt már nem fps, hanem tps nézetben kell osztani az észt, ami először szintén nem igazán tetszett, de később beláttam hogy jó ez így, nagyon is.
    Az első 1-2 pálya után kiderül hogy itt szó sincs menjél előre és rambózzál stílusról. (sőőt ha rusholni akarunk, nagyon hamar otthagyjuk a fogunkat) Még ha nem is szimulátor szinten, de bőven lehet/kell taktikázni.
    A játék során egy 4 fős csapat áll rendelkezésünkre (ebből az egyik mi vagyunk) akiket utasíthatunk az adott célpontok likvidálására.
    A csapaton kívül segítségünkre van még egy kis drone is, ami a pályák felderítésénél lesz hasznukra.
    A fejlesztők nem spóroltak a fegyverekkel se, egészen bő a repertoár.
    A küldetések során lehetőségünk lesz lopakodni (lesz is olyan bőven ahol mást nem is tehetünk, mert ha megszólal a riadó [megtalálnak egy hullát, vagy épp egy ellenség látja hogy a társát épp hidegre tetted] akkor mission over) helikopterről osztani a fejeseket, fegyveres állások segítségével védeni magunkat. Ez így annyira nem hangzik izginek, de higgyétek el, az. A játéknak valami fantasztikus hangulata van, nem is tudom mikor került a kezeim közé utoljára ilyen jó kis taktikai tps :)

    Grafika:
    A látványvilág nagyon felemás. Az erdős, hegyes-dombos részek kifejezetten ocsmányak, és ez főleg a rettentően kis felbontású texturáknak köszönhetjük.
    Ellenben az északi sarki, a belső teres, esős pályák nagyon jól néznek ki, megkockáztatom hogy sokszor alulról súrolják a bf3 szintjét

    Hangok:
    Nincs velük baj, mint a szinkron, mint pedig a fegyverhangok jól sikerültek.

    ...és akkor ami nem tetszett:
    - Kezdeném mindjárt a legszörnyűbbel, az átvezetőkkel. Nem a játék közbeni, hanem a prerenderelt átvezetőkkel. Ezek valami iszonyatosra sikeredetek. Komolyan mondom nem is értem hogy hogy adhattak ki ilyen munkát a kezükből.
    - Pár túlságosan elnyújtott időhúzó rész. (védjük az adott pontot x percig, miközben 720 helyről szarrá lőnek minket)

    Nálam ez 85%